torstai 21. huhtikuuta 2011

Kesä!

Järjetöntä mikä helle on tullut - keskelle talvea..? Lumi on mennyt jonnekin kauas pois.. Etsin kaikki viimeiset kinokset kenttien vierestä, jotka eivät ole vielä paenneet hellettä - jotta voin viilentää itseäni tässä sietämättömässä kuumuudessa. Mun jaloista on tullut veltot ja vetämättömät - kuumuus tekee olon sietämättömäksi.. *Huoh* ..Paitsi onhan kesässä paljon hyvääkin.. Kuten uiminen!!! En malta odottaa koska pääsen uimaan!!

Minulla on tässä helteessä ollut vielä rankka treenijakso. Mamma ei ollut yhtään tyytyväinen Kirkkonummen kisoihin ja mä en ymmärrä, mä yritin niin paljon!! Ja olin kyllä aika upea!! Tein tosi itsenäisen hienon A:n suorituksen ja ihmettelin missä mamma oikeen viipyy, niin se huuteli mua maalissa ja mä ylpeänä viiletin vielä koko radan läpi maaliin ;) Heh ja toisella radalla osasin lukea loistavasti vippauksen putkeen!! Vähän mä olen taitava.. Mut sit me tehtiin harjoituskontaktit sen jälkeen.. Eli ei tulosta enää haettukaa, kumma juttu - No mut, kivaa oli silti!! Harmitti vaan vähän mamman harmitus.. Hhmm..

Sunnuntaina oli onneksi vuorossa Zeljkon koulutus ja mamma sai oikeat hyvän mielen treenit, kun me pojat tehtiin kaikkemme, että sen mieli paranis! Mamma alkoi jo tehdä kunnolla töitä mun kans, eikä vaan puoliteholla - jee!! Oli kyl superia taas treenata. Mä olen alkanut ottaa mallia "isoista" agilitykoirista ja välillä kokeilen mennä lähdössä kyyryyn, niinkuin nekin tekee- heh ;) Tällä viikolla mua on raahattu agikentällä ja tokokentällä ja tässä helteessä!! Mä alan olla aika puhki.. Eilen oltiin hallilla Saijan treeneissä  ja mamma osasi taas viedä mua tosi selkeesti- tehtiin hyvää yhteistyötä, voi kun mamma alkais uskoa itseensä ja ottais vaan ihan iisisti, niin tää toimii!! Tais saada toiset hyvänmielen treenit!!


Tänään tuli jotenkin tosi paha olo.. Yök!! Mamman ollessa asioilla yritin päästä ulos, mut ei ovi vaan auennut... Alkoi tulla sapuskat pihalle, yritin ihan tosissani mennä ulos- mut se tyhmä verho vain tippui ja ovi pysyi kiinni..  Huh, mutta olo helpotti, kun sain kunnon läjän yökättyä olohuoneen nurkkaan. Mamma ei ollut kovin iloinen, mutta minä oli, kun se tuli siivoamaan hajupommin sieltä nurkasta pois ja olisin voinut vähän peitollani pyyhkiä apuna sitä, mut ei apu kelvannut.. Outoa, minä niin mielelläni auttaisin kaikessa... Ja kun se verhokin tippui ihan vahingossa...

-Rico-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti