lauantai 26. marraskuuta 2011

Rico tokotauolta

Olen saanut viettää ansaitsemaani tokotaukoa ja ollaan lähinnä aksattu vaan. Niinkun mähän tottelin itseni valioksi tässä pari viikkoa sitten :)  Eka viikko meni ihan mukavasti, mutta nyt toisella viikolla alkaa jo hiukka kyllästyttää tää liika lomailu!  Metsälenkkejä vaan - ja pyh, sanon minä! Olen aikani kuluksi lukenut kuitteja ja järjestellyt blondin kengät uudestaan ja sellaista pientä. Kengät vain järjestin, mutta se kuitti oli niin  heikkotekoinen, että se mureni, kun yritin sitä lukea, sori, ei kai se niin tärkeä ollut? :o
Sitten piti blondin pistää aivosolut toimintaan, jotta saa mulle jotain muuta tekemistä, kuin tokoa tai agilitya.. Kun toko on tauolla ja agilitya en saa tehdä joka päivä, koska muuten mun lihakset ei saa tarvitsemiaan lepopäiviä. No siitä on seurannutkin kaikkea hauskaa leikkimistä, temppuja, ja muuta ohjausteeniä ;) Kuten supereita eteenmenoja ja sit ei niin kivoja ohjaajan lähelle tulemisia - Mut kai nekin menee siinä sivussa!

Mamma oli joku päivä salaa käynyt koiravierailulla jossain ihan minulle uudessa paikassa, eikä ottanut minua mukaan!! Etsin kaiken informaation sen housun lahkeista mitä irti sain.. Tämä vaatinee lisää salapoliisityötä, vaikka tiedän jo paljon enemmän, kuin blondi tietääkään!! Olen yrittänyt tehdä salapoliisityötä tietokoneella selvittääkseni mysteerin.. Olen myös samalla ahkerasti katsellut videoita erirotuisista ja tehnyt arvioita erirotuisten työskentelystä. On kovaa hommaa miettiä, millainen pikkuveli tai -sisko meille sopisikaan? Tämä pohdiskelu vetää  minutkin vakavaksi!

- Rixulainen-

2 kommenttia: