torstai 19. toukokuuta 2011

Mikä Sohvaperuna?



Oi voi, meikä poika on ollut niin ahkera äijä viime aikoina, että vapaa-ajat otan rennosti.. Järkevät koirat katsos säästää energiaa niihin hetkiin, kun sitä tarvitaan.

Eilenkin aamulenkillä treenattiin ruutua ja jotain "pientä".. Joo mamman pienet kyllä tiedetään! No okei, kyllä se pysyi nyt ihan järkevissä rajoissa ;D Päivällä jotain noutoja ja metallia ja illalla agilitytreenit. Tehtiiin ratapätkää ja kellotettin pari juttua. Kovasti ne yritti tsempata mua pujottelemaan kovempaa, miksi ihmeessä?? Eihän kaikki tytöt ehdi nähdä mun komeita lihaksia!! Kun mä aina yritän niin miehekkäästi hoitaa sen radalla etenemisen, että kaikki tytöt varmasti huomaa mut ;) Mulla on niin hyvät oltavat meidän agilityryhmän ainoana äijänä tyttöjen keskellä ;) Ja pakko siihen pujotteluun on keskittyä ihan tosissaan, kun onhan se noloo, jos mamma palauttaa mut takas virheen vuoksi - tosi noloo..

No tänä aamuna tilanne näytti siltä, että kunnon lenkille ollaan menossa vasta illalla, niin mä ajattelin, että otetaan levon kannalta ja käperryin Breen kanssa sohvan nurkkaan. Sitten heräsin yllättäen yhdentoista aikaan, kun meitä "sohvaperunoita" heräteltiin aamupissalle, nukutti niin pirusti ja ulkonakin oli ihan kamala ilma!! Lähdin reippaasti kohti nurtsia, hyi kamalaa sehän oli ihan märkä koko nurtsi!! Jähmetyin niille jalan sijoilleni ja harkitsin aamun pissapaikkani, että selviäsin mahdollisilmman vähillä varvasaskelilla takaisin teranssille ja sohvannurkkaan jatkamaan ansaittuja uniani. 12- vuotiaan shelttimummon seurassa ymmärtää miten mukavaa siellä sohvannurkassa on nukkuakaan keräten energiaa seuraavaan treniin. Ja jos tulee liian lämmin,- kun mä olen niin kuumaverinen mies - niin voi siirtyä lattialle mun lempiasentoon <3

-Rico-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti