lauantai 25. helmikuuta 2012

Kiipeät hattaravuorta ja koitat päästä huipulle ennen iltaa..

Onkohan mun edessä hattaravuori kiivettävänä? Kaikki tuntuu nyt niin lupaavalle ja hyvälle, onkohan kaikki vain mun kuvitelmaa - Sitä vaaleanpunaista unelmaa, joka ei olekaan totta? No niin tai näin niin mä uppoudun siihen nyt, kun sitä kestää ja yritän säilyttää tän positiiviisen näkökannan.

Kaava rikottu! "pää alas seuraamisen liikkeelle lähdöissä" - koodi on murrettu. Nyt pystyn siis avustaen työstämään pystympipäisiä liikkeelle lähtöjä ;) Perjantaina pitkästä aikaa jäi tosi hyvä mieli Ricon toko treeneistä. Johtuiko sitten omasta asenteesta, treenien aloituksesta agilitylla vai siitä, että Raw odotti autossa Ricon treenien ajan? Tai kaikesta näistä yhdessä? Niin tai näin, Herra virkamiehessä asui koko treenien ajan pieni hulluttelija ja yritteliäs kaveri. Hyvälle mielelle minut sai myös treenien alussa tehty agility avaus. A:n juoksutus, joka meni niin nappiin kuin vain olla ja voi - ja varmaan tämä tyytyväisyys ja onnistumisen riemu tarttui myös koiraan. Sitä ennen tein vain pari hetsattua merkkiä. Pitäneekö aloittaakin treenit jollain superhauskalla vauhdikkaalla jutulla? Onko siinä avain hyviin treeneihin? Mä kyllä olen aloittanut hallitreenit aina(?)peruasennoilla tai seuraamisella.. Ehkä mun pitää vaan rikkoa oma kaavani?

Pikku Raw oli myös iloinen ja reipas oma itsensä. Aina vain jaksan ihmetellä, että miten tollaista kakaraa voi noin vain pitää irti hallilla häiriössä, jossa jokainen työstää omaa juttuaan ja koiria menee ristiin rastiin. Mietin jo valmiiksi, miten Ricon kanssa edettiin tähän vapaana tekemiseen.  Mutta ei tän kakaran kanssa taida tarvita edetä siihen (?), kun se vaan tulee mun mukana - niin kauan kun jotain tehdään. Ja kuitenkin toisten treenejä katsellessa Raw on menossa mukaan hirmuisella innolla, mutta kun tehdään yhdessä - niin muut unohtuvat jonnekin taka-alalle. Ei tollaisia pentuja olekaan? Tai sitten se katala odottaa murkkuikää ja pistää mun vaaleanpunaiset pilvilinnat pakettiin!

Tässä jälleen muistojen arkistoon: Raw 12vko


1 kommentti:

  1. Raw ei välitä kyllä mitään ympäristön häiriöistä :) Hieno pentu!

    VastaaPoista