lauantai 11. helmikuuta 2012

Rakkautta, Hullutta ja DRAIVIA - Kiitos!


Saadaanko me kaivettua jälleen tämä asenne esiin virkamieskelpiestä?
Koira osaa olla niin kovin cool, että onko se unohtanut hulluttelun taidon? No tämä kuva on otettu kuiteski marraskuussa, eli muutama kuukausi sitten -Ei siitä niin kovin kauan ole aikaa ;) Mä haluun tätä asennetta!!

Perjantaina käytiin agiliitämässä Turussa Elinan opissa. Ai jai, mun perisynti nousi jälleen esiin. Varmistan ja ihmettelen, enkä uskalla lähteä liikkeelle ajoissa! Hitto, nyt on vaan jonkun muistettava aina huutaa, kun pitää lähteä liikkeelle!! Ja minä unohdin käyttää puomilla uutta kontaktivapautuskäskyä JES! - Tajusin sen hetkeä myöhemmin ja onneksi Hanna oli ollut tarkka ja hereillä sen  suhteen - Kiitos, tarvin niin niitä auttavia silmiä ja korvia :) Erittäin hyvä fiilis treenistä ja valtava tekemisen halu! Raw kävi myös tekemässä pari putkea ja pussin. Samalla saatiin otettu ekan kerran tumma putki, ei tainnut paljon menoa hidastaa :) Hieno pieni mies :)

Tänään olikin vuorossa  Christan tokokoulutus. Käytiin Ricon kanssa läpi merkkiä, ruutua ja seuraamista.  Samalla päästiin käsiksi herran virkamiestokoiluun. Christan kanssa on ennenkin pohdittu Ricon tekemisen tapaa ja asennetta. Mutta nyt mun omat ajatukset siitä, - että nyt tarvitaan motivaation ja itsetunnon kohtustreeniä, eikä niinkään sitä häiriöylitreeniä - vahvistuivat ja saivat tukea Christan ajatuksista. Koira suorittaa kaiken niin tarkkaan ja miettien missä sen kuuluu olla ja miten sen kuuluu olla, että asennetta puuttuu. Se keskittyy tekniikkaan niin kovin ja liika ajatteleminen tekee tekemisestä juuri sitä virkamiesmäistä. Nyt lähdetään hakemaan yhä edelleen sitä draivia ja aktiivisuutta. Paljon hyviä treenivinkkejä sain taas kirjattua kasaan. Nämä koulutukset on kyllä oikeita motivaation sytyttäjiä.
Ja on mulla vaan onni ja ilo treenata, kun niin lähellä asuu aktiivista treeniseuraa :)

Raw käyttäytyi myös erittäin hyvin. Olen niin tyytyväinen tuohon pieneen penneliin. Nyt se on tajunnut luovuttaa jo häkissä huutamisen (tai ainakin tänään :o) ja osoitti oikein esimerkillistä häkkikäytöstä. Mielettömän hienoa oli myös huomata, että pentujen kanssa pihalla leikkiessä reagoi hyvin mun kutsuihin ja oli valmis keskeyttämään leikin ja tulemaan mun luokse <3 Noin pienenä ja eihän se edes osaa luoksetuloa!? Vai osaako..?
10-viikkois poseeraus




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti