torstai 29. elokuuta 2013

Älä menetä unelmia. Älä liukastu, älä lipeä valitsemaltasi polulta


@Hanna

#Älä hyvästele. Älä mene. Älä menetä unelmia. Älä liukastu, älä lipeä valitsemaltasi polulta.#

@Hanna
#Miten voit jaksaa, miten voit nauraa vieläkin..#
#Jokainen tunti, jokainen hetki kadulla, voi olla ainoa. Ainoa, - johon kannattaa tarttua,
mutta tiedän sä nautit. Tiedän sä olet elossa#

#Tiedän, että elämää ei voi hallita.
#Se kulkee minne tahtoo vapaana. Alan tänään sen tajuta...#

#Hei, sä laitat hymyn vielä kiertoon. Uppoudut viimeiseen tangoon..#

@Hanna
#Tässä mä seison, kaipausta rinnassa. Vaikka tää loppuisi yhdessä illassa.  Maailma on minun, maailma on sinun. Jokainen tänne jonkun jäljen jätttää#


#Miksei ikinä riitä, että toinen on siinä ja jakaa tämän hetken sinun kanssasi#


#Eilen lakkaisin vasta sitä murehtimasta, kun nojasin sun kanssa sillan kaiteeseen. Päivä silmänsä sulki. Autot ohitse kulki, kai ne vielä etsii omaa onneaan#

#Minä ryöstän sinut, vien mukanani täältä kauas pois#
Minä varastan sinut, vien mukanani täältä pois#

#Niin paljon mä tunnen, kenet syliini suljen#
#Ja kenelle antaa nämä tunteeni saan#

#Vasten auringonsiltaa, säteet myöhäiseen iltaan..#
#Näin kun haaveissani kuljen, silmät tyhjyydeltä suljen..#


#Kun voimat oudon maan, sun veisi mukanaan#
#Mä missä lienenkin, niin tulen takaisin..#


#Sun rinnallasi oon, yön pedot kaikotkoon. Sillä en sun särkyä anna mä en.#



#Niin katoavaa on voimat ihmisen, vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa#


#Mutta en sun särkyä anna mä en..#

#Se vie minut kokonaan. On minussa, kuin kotonaan#
Ja mä tiedän, että me palataan..#

#Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle#
#Rakastaa niiden rajoissa, hiljentää risteyksiin ajoissa..#
@Hanna

#Emme saa hylätä toisiamme, entä jos sittenkin..#
#Jos alussa yhdeksi meidät luotiin, tämä on sääntö viimeinen..#


#Rautaa, puuta ja ruostunutta rautaa. Rautatiesilta mua kantaa, mutta se tuntuu huojuvalta#
#Varmaa, mikäpä täällä olis varmaa. Paitsi se, että pitää jatkaa, vaikka se tuntuis vaikealta#



#Älä vie voimia, tultani sammuta, mun ainoassa elämässä helppoo ois, kääntyy pois..#
#Mut, Mä tahdon tässä elämässä enemmän kuin elää!!#

@Hanna

3 kommenttia: