sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Kerran minäkin tanssia saan ja silloin pyörii alla maa

Kun osaa päästää iri - luopua jostain - niin yllättäen ja odottamatta se voi ollakin käsissäsi.

Eilen sitten vuoden viimeiset agilitykisat Hyvinkäällä - Minne mun ei pitänyt lähteä! Monestakin syystä - Ajattelin, ettei me voida tällä tasolla saavuttaa mitään meille "tarpeellista" - Nollia ehkä, mut sm-nollat oli jo kasassa. Agiradoilta ei saada ottaa edes sertejä vastaan (jos onni olisi edes mukana) ja hyppysertin saamisesta olin jo luopunut toivosta - Ei meillä kuitenkaan olisi tarvittavaa onnea mukana siihen.. Ja A:n treenikin on edelleen pahasti kesken ja mulla oli ollut vielä kamala vatsatauti.. Mutta mitenpä sitä paremmin viikonloppunsa viettäsi!

No Rixulainen päätti pistää tuulemaan ja juoksi triplanollat ja vielä sen ensimmäisen H-sertinsä <3 - kartturin köhiessä keuhkoja pihalle ja jarruttuttaessa koiran menoa muutenkin. Mutta mitäpä muuta minä osaisin tehdä.. Siis rajoja rikkovaa ja räjäyttävää menoa ei nähty tänäänkään - mihinkäs se meno siitä hetkessä muuttuisi ja enpä siinä heikossa olotilassa mitään muuta odottanutkaan. Olishan se vaan joskus kiva tietää mihin toi koira yltäisi, jos itse ei olis jarruna missään kohtaa rataa. Tulokset saa sentään paremmalle tuulelle ja Ricon kanssa tekeminen on ollut kovin vaivatonta ja helppoa viime aikoina ja olen kovin tyytyväinen tuohon koiraan, miten se voikaan aina onnistua paikkaamaan mun virheet <3 Mä vaan niin kovin tykkään tosta ruskeasta - Monilla muilla on paljon "parempia" koiria tätäkin lajia ajatellen, mutta musta tuntuu, että tämä koira on juuri sopiva minulle - tähtiin kirjoitettu tarina. Se tekee tästä jotenkin kaiken arvoista. Se pistää myös miettimään asioita monelta eri kantilta...

Analysoinnin lomassa laskin vuoden 2011 nollaprosentin ja prosentiksi sain 48%. Harmi kun ei ole oikein itselle vertailukohtaa, kun 2010 on vasta aloitettu kisaaminen kisaiän täytyttä, niin en oikein osaa suhteuttaa 1-luokan ratoja 3-luokan kiemuroihin. Vertailukohtaa oli haettava sen verran, että laskin SM kisojen jälkeisten kisojen nollaprosentin, joka oli 60%. Mutta ehkäpä ensi vuonna pitäis alkaa hyllyttää ihan kunnolla, että vois saavuttaa jotain haluamaansa?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti