perjantai 24. kesäkuuta 2011

Pelastaja

Meikä on oikea  tehomies!! Joo me ollaan tässä mamman kaa tokoiltu, vedetty vähän agilityy ja käyty pelastaa hukkuvia ihmisiä. Mä hoidan kaiken tosta noin vaan. Jep, jep -- ei niin mitään ongelmaa. Ai, ette usko?? Kyllä ,mä olen myös pelastaja nykyisin. Se  vasta siistiä onkin. On kuulkaas tosi hienoa, tehdä oikeesti jotain hyödyllistä! Siellä saa samalla myös uida - älkää kertoko kenellekään, mutta sen takii se onkin supersiistii, kun pääsee uimaan!! Kesän paras laji! Mä olen kuulemma vähän pieni pelastaja, miten niin?! Mitä välii sillä nyt on, mulla on niin paljon voimaa, kun treenaan aina mun niskalihaksia kantamalla niille isoille kavereille tarkoitettuja keppejä!! 

Välillä on vaikeempaa, kun joskus--  vaikka silloin, kun ne hukkuvat lähtee liikkuu väärään suuntaan tai mua ohjataan väärään suuntaan!! Juma, jos jollain on hätä, niin kyllä se on vietävä lähimpään rantaan, että saadaan hädissään loiskiva tyyppi kuivalle maalle! Ei tajuu, sit ne huutaa johonkin tolppien väliin, just joo- kyllähän se maalaisjärkikin jo sanoo, että ei siin oo mitää järkee!

Sit mamma jotain stressaa agilityssa mun kontakteista - ihme homma -hyvin mä mielestäni hoidan. Ja kun treenataan niin miksi mennä täysii - tyhjälle katsomolle?? What? Onhan se nyt ihan eri fiilis  vetää, kun joku katsomassakin!! Ja sit se vaan hoki jotain, et kovempaa kovempaa.. Että niin mitä??  Haistoin, miten sen verenpaine ja kiukku kasvoi - Ajattelin, että nyt on rauhoitettava tilanne täysin, muuten ei tuu mitään ja liikuin itsekin vielä rauhallisemmin - ei ollu hyvä.. Mut se rauhoittui, veti henkeä ja kertoi selkeemmin mitä se haluu - tai no, pisti maksapalat esiin -juma sit mä menin taas kovaa ;D Rennolla meiningillä vaan kesää eteenpäin ;)

-Rico -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti