tiistai 5. huhtikuuta 2011

Hyvällä fiiliksellä läpi haasteiden ;)

Keväästä vai mistä johtuvaa, mutta tän fiiliksen mä haluasin säilyttää. Viikonloppuna Elinan agilitykoulutuksessa mokailin kyllä paljon, mutta siitä huolimatta olin tosi tyytyväinen ja iloinen, kun sain paljon neuvoja ja ihan uutta ajattelemisen aihetta meidän treeniin. Samoin tämän päivän toko treenistä jäi hyvä fiilis, vaikka kaikki ei ihan nappiin mennytkään.

Ricon kans tehtiin eilen kotipihalla tunnaria ja aivan nappiin. Lähti tosi reippaasti ja etsi huolellisesti -suu kiinni, koskematta vääriin ja palautti hyvin ja varmasti! Tänään sitten Hannan kans käytiin kentällä tokoilemassa ja sain liikkurin siis mukaan ja hupsis -otti hienosti oikean, muttei taas palauttanut. Tiputti ja aloitti etsimään uudelleen. No seuraavalla kerralla haki ja haki kauan, mut lähti  lopulta oma aloitteisesti palauttamaan. Hassua miten liikkurin kanssa jää odottamaan mun kuittausta onko kapula oikea. Mutta kyllä mä sen tästä valmiiksi rakennan - Tätä fiilistä mä en halua menettää, olo on vaikeuksista huolimatta sellainen, että tääkin prosessi tulee opettamaan mulle paljon lisää kouluttamisesta ja kun saan liikkeen toimimaan, niin onnistumisen ilo on sitäkin suurempi. Ja pohjimmainen syy todennäköisesti on Ricon kiltteys ja se, ettei se ole osannut jotenkin ketjuttaa liikettä vielä "kaavamaisena" liikkurin kanssa tehtynä ja odottaa minulta sitä kuittausta palautukseen - Hassu koira =) Onneksi keinot ei ole loppu. Rico on kyllä opettanut minulle niin paljon ja tulee koko aika opettamaan =)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti