lauantai 2. huhtikuuta 2011

Mamma on ollut tosi stressaantunut, tota tietokonetta se on takonut koko viikon niin kuumeisesti. Mä kieltäydyin torstain kohdalla enää tekemästä sen kans kunnolla yhteistyötä - jos mamma ei keskity muhun, niin en mäkään osaa keskittyä mihinkään yhteiseen tekemiseen. Mä yritin myös hienovaraisesti kertoa, että nyt olis aika vähän löysää otetta, koska mä tiedän olevani sille niin tärkeä, että se alkaa heti tehdä analyysia, miksi mä en työskentele kunnolla... Ensin se hölmä kävi läpi kaikki tyhmät selitykset ja uhkasi, jopa ettei ikinä enää halua kelpietä! Kun en osaa keskittyä työntekoon ja mun  motivaatio tekemiseen oli niin huono ja vaikka mitä soopaa, mut lopulta se tajusi, et  kaikki olikin kiinni siitä itsestään!! Olen mä kyllä aika taitava näissä hommissa. Olisinhan mä voinut säätää vaikka mitä, mut kun mamma on myös mulle niin kovin tärkeä, niin pakko oli herättää se sieltä kiireen ja sressin keskeltä... ;D

Perjantaina kotiin tullessaan mamma olikin jo paljon rentoutuneempi. Illan treeneissä sitten tsemppasin ja näytin että olen ihan entisessä vedossa, kun mamma oli myös koko sydämellään mukana tekemässä mun kans <3 Seuraamiset siellä hallissa vähän kyllä jännitti mua, kun en haluais tehdä virheitä  ja viimeksi ku heiteltiin niitä kapuloita ja piti seurata vaan ohi -  pää meni ihan pyörälle ja pyörällä oli vieläkin, mutta yritin parhaani ja mamma oli ihan aidosti tyytyväinen minuun  <3

Uskokaa tai älkää - minä olen oppinut uuden tasapainotempun! Uskokaa tai älkää, se vasta oli vaikeaa. Kyllähän noi sutjakat ja notkeat bc kaunottaret taipuu ja vääntyy ja kääntyy ja tekee vaikka mitä, mutta että minä tällainen jätkä?? - eihän äijät hei sellaista tee! Tosi äijät, niinkuin minä! No tosi äijä olen edelleen, mutta suostuin yrittää opetella edes.. Ja oho, nyt mä saan jo pidettyä tasapainoni, ilman että keikahdan selälleni. Mamma sanoi että se kasvattaa jotain lihaksia - Ai, että lisää lihaksia? No joo, tasapainoillaan  vaan!!

Heh, mamma pääsee oikeen kahden viikon tehoagility treniin- mamma ei ollut kattonu kalenteria ja oli varaillut meille koulutuksia ja sit ilmoitti, et hupsis kahden viikon aikana onkin 4 eri kouluttajan koulutusta.  Toivottavasti mamma saa hyviä vinkkejä, että se osaa kartturoida mua paremmin .. ;) Kyllä se ihan hyvin kartturointia mun mielestä hoitaa, mut itse se ei kovinkaan usein ole siihen tyytyväinen, kummaa pikkutarkkailua! Ja  sit mun pitäis osaa jarruttaa, ettei kaarrokset venähdä ja sit kun jaarrutan, niin ei saiskaan niin paljon, kun liikun liian hitaasti - mikään ei ole hyvä? Mustavalkoisuutta mulle kiitos, mennään tai jarrutetaan? Miten mä nyt voin yhtä aikaa mennä ja jarruttaa.. No huomenna mennään mamman kaa ekaan näistä koulutuksista, sen odotukset on kuulemma korkeella..Kivaa, kivaa, kivaa!!

-Psykologi Paukku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti