keskiviikko 3. elokuuta 2011

Lomaa, töitä ja pentuajatuksia


Paljon  pitkiä loputtomia metsälenkkejä ja uimista <3 Mitä koiranelämää!
Mutta on mut töihinkin laitettu.. Aamulenkki korvattiiin toko treenillä, mamma rakenteli pitkin pihoja evl kehää ja mun piti tehdä melkein kaikki liikkeet -halusi kuulemma nähdä missä mennään.. No taisi selvitä, että metsäänhän me mennään ;D Mä olisin ainakin mennyt metsään.. Ruudun  ja z tein hienosti, sekä ohjatun haut. Kaukoissa en olis jaksanut nousta ja takajalat taas heilahteli -minkäs teet kun ne matkaa kohti mammaa..!! Seuraamisessa pää, kaulanahkoineen painoi taas paljon, vaikka paikan pidin hienosti. Ohjatun merkki olikin vaikea hakujen jälkeen ja metallin kolisi ikävästi hampaisiin, enkä halunnut nostaa päätäni loppuluovutuksessa.. Mutta tarjottiin niin paljon makkaraa, jos nostan, että pakkohan se lopulta oli!! Luoksetulossa tuli paimenmoodi päälle ja heitin maihin aina  kaikista käskyistä - kunnes muistin, että mitä se "seiso" tarkoittikaan... Hupsista!! No kaiken kaikkiaan paljon hyvääkin mamma löysi mun työskentelystä - Good for me!!

Mamma on jutellut jonkin verran pikkubroidista tai siskosta.. Kuka tietää??
Jaa, enpäs kyllä tiedä - sellainen tyttönen olis toki ihan mukavaa seuraa, kun ei vaan tunge meidän kahden väliin .. Siitä olen tarkkana ja teen sen kyllä kaikille selväksi, että meidän suhde on mulle kovin tärkeä ja mä olen se mamman ykköskoira, kellään ei oo siihen niin mitään sanomista!! Tai no pikkusisko sais paljon enemmän anteeksi, kuin pikkubroidi - sellaisen veljen laittaisin kuriin ja järjestykseen!! Me kyllä viihdytään ihan hyvin näin - Huolestuin jo kerran, kun mamma alkoi treenata Hannan koirien kanssa, pakko oli mennä heti tarkkailemaan tilannetta. Onhan se Ella meillä hoidossa ollut, mut onneksi sitä ei otettu treeneihin mukaan, mä sain pitää meidän yhteiset treenit - mutta sen Nizankin kans mamma on joskus treenannut -Se on huolestuttavaa minusta.. Ja kun en voi ymmärtää sellaisten vesikoirien kieltä -se huutaa aina mun korvaan!! Jos joku pentu joskus tulee, sen on parempi olla meikäläisiä, että osaa edes puhua oikeaa paimenkoiraa, mä en jaksa mitää korviin huutajia kuunnella, --vaikka kai sellaisen vois kouluttaa käyttäytymään kunnolla?

-Rico-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti