lauantai 22. lokakuuta 2011

Agilitya Hyvinkäällä

Kisattiin tänään Hyvinkäällä agilityn merkeissä. Tuloksena tuplanollat, joilla 2x 2.sija :) ja hypäriltä harmittava hyllytys :/ Rico oli kyllä erittäin pätevä, vaikka kartturi yrittikin häiritä ja hidastaa toisen matkan tekoa! On se kyllä kumma, ettei osaa olla hidastamatta ja olematta pois toisen tieltä. No sertejäkin olis ollut jaossa näillä agiradoilla, mutta kun ei niitä saa vastaanottaa vielä. No hyppyradalta olisin mielelläni Hipsulaiselle sen suonutkin, niin eipäs sitä sitten. Ei ollut sen aika, tiedä onko koskaan..Hemmetin hienoo rataa tehtiin (Mitä nyt taas kartturi oli jarruna radan alussa ;o) kunnes kelpieläin päätti valita väärän putken.. Olen katsonut sen radan  videolta ja melkein väittäisin, että ohjaan ihan oikeaan suuntaan ja herra R vain singahtaa mun ohitse sinne väärään putkeen..? Tai sitten olen "kyttyräasennossa" ja koira tekee omat päätöksensä radan etenemisestä, mutta enkös aina vähän ole siinä asennossa - luulis sen jo tottuneen? No niin tai näin, niin väittäisin, että aika olisi ollut ihan kohtuullinen (Ellei jopa erittäin hyvä..?) ja niin mitä sillä olisikaan voinut saada - Joo, niin kovin TURHAA jossittelua, mitä joka ikinen kilpailija voi tehdä - Ja jos jossittelu viedään astetta pidemmälle, niin jokainen kilpailija olisi voittanut ja jokainen olisi saanut sertin tai valioitunut tai?? Niinpä niin - Eli: Emme onnistuneet tänään hyppyradalla ja piste. Tänään ei ollut sen aika, joskus ehkä on tai sitten ei. Se selviää minulle joku päivä, jota kukaan ei tiedä. Ja piste. Paitsi, että sen verran vielä, - väittäisin havainneeni minun kiltissä ja nöyrässä koirassa pientä röyhkeyttä tässä tilanteessa- Heh, that´s great!! Siitä ehkä tulee agilitykoira!! Olin myös kovin iloinen omasta liikkumisestani ja siitä minne saakka ehdin hypärin "loppusuoralla" Olin paljon enemmän edellä koiraa, kun uskalsin toivoakaan :) Paitsi, että näytän siinä juostessani siltä, kuin yrittäisin lentää...!! ;D
Toiset juoksee ja ohjaa, kun taas toiset on niin epätoivoisia,
että yrittävät lentää!
..."Lentäen olisit jo perillä"...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti