keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Mun pitäis olla käsittämättömän vahva ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa, vaik jokainen mun hengityskin sinusta muistuttaa?

Juurikin niin!  Pitäis olla niin vahva aina ja jokapaikassa ja eilenkin jalkojen olis pitänyt pysyy liimattuna siellä kontaktilla - vaikka edellisen kerran yllytettin juoksemaan niin kovaa ja vapautettiin heti? Ei ymmärrä? No siinä sitä blondille taas pohtimista riittää, mitä se tekis mun kontaktien kans, sen on aina niin vaikee päättää..
Veinhän heti sunnuntaina sen blondilaisen kentälle ja näytin, että miten taidokkaasti se mokasi meidän lauantain hyppärin.. Melkein syytti jo minua siitä väärästä estevalinnasta, mutta onneksi ymmärsi lopulta itsekin, että itsehän se mut sinne väärään putkeen ohjasi! Siellä se ihmetteli "kyyryasentoja" sitä miten ne ei ohjaa tai ohjaa väärin ja mitä lie! Mutta löysihän sekin vaeltava palapelin pala omalle paikalleen - Kyyryasento -Toiselta nimeltään vahva perseohjaus - Jep, mitä sitä kaunistelemaan. Niin se Miakin sanoi. Ehkäpä kartturi oppii tämänkin joku päivä muistamaan!

Bree mummo parka on sairastanut - Taas joku suolistotulehdus. On ne vaan noi shetlantilaiset herkkiä. Tai ainakin meidän Brenda. Oli mullakin lauantaina vähän heikko happi, yrjö tuli kylään aamusta ja ripulit täräytin Hyvinkäällä. Mitä tuosta - pelimies  täräytti sen jälkeen myös tuplanollat - Mitäs tota sairastelemaan sen enempää, menee vielä yhtä heikkoon kuosiin, kun Bree! On se vaan kurjaa katsottavaa.. Siellä se asustaa eristyksessä, ettei täräyttele kaikkia mattoja pesukuntoon ja minä joudun olemaan ihan yksin koko suuressa talossa!! Järkyttävää ja sit vielä vaatekaapit alkaa huutelee kesken pitkän piinaavan päivän! Joo, tosiaan - Onneksi ne mölysi vain kerran, eikä enää enempää - Kyllä siinä on kenen tahansa vahvuus koetuksella! Vähän kyllä onnen itkuja tirautin, kun mamma tuli kotiin.. Ei saa sit kertoa siitä kenellekään! Mut olinhan niin kovin helpottunut.. Jalat ei taas pysyneet paikoillaan - Mä vaan menin taloa ympäri ja ympäri.. Koko pitkän päivän miettinyt, että koska mamma tulee takaisin, kun Brenda parkakin ihan yksin siellä toisessa huoneessa joutuu olemaan.. Toivottavasti Brenda olis jo huomenna kunnossa, niin onhan paljon turvallisempaa Breelläkin olla mun seurassa, kun on komea tumma mies seuranaan ;)

-Rixulainen-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti