perjantai 7. lokakuuta 2011

Mietin olenko mä sairain kaikista vai se joka eniten hahmottaa...?

Vallattoman vallattomat tokohallitreenit! Hiphei vaan.. Mieli on vähän levoton - minkäs sille nyt voi? Halliin siirtyminen on aina jotenkin niin kovin jännää!! Ja aamulla mua ajettiin treenillä ylös, ylös ja vielä ylemmäs.. JA nyt vietiin halliin ja vaadittiin olemaan hillitty, hallittu ja maltillinen ja kun tää keepie-eläin ei vaan voinut pysyä nahoissaan. Oli vaan niin virittinyt fiilis!! Kuin viritetty jousi.. Piti seurata, niin PITI, mutta kun pää pyöri ja yritti hakea osumaa mamman reiteen ja jalat edisti ja ruumis vaan meni ja vähän  poikitti ja taas jalat meni sinne ja tänne, seilasi puolelta toiselle..Huh! Palautetta tuli ja yritin ja yritin, mutta kun oli vaan niin siistiä ja olin niin tohkeissani tekemisestä. Oli kyllä levotonta, myönnän mä sen, mutta kun... Anteeksi! oli vaan niin kivaa!!

Ja joku oli kakannut vähintään meidän ruutuun! Yök, mä eka juoksin vahingossa siihen "kakkakohtaa" ja hitto - pakko oli siirtyä heti pois - Sit ihmetellään, et miksi en mene keskelle ruutua. Kummallinen koira - No just joo! Menkään itse seisomaan sinne missä haisee shitti!! Niin ja tunnareita ei olis saanut tarkistaa kaikkia, kun ottaa heti oikeen hajuisen.. Mä vaan haluan minimoida virhemahdollisuuden, eikö muka saa? Kyllä mä sit aina palautan sen oikeen, kun oon ihan varma, että haju on varmasti se tuorein :D

Muutenkin tää syksy tuo mukanaan tällaisen jännän jännittyneen olotilan. Kotona nukuttaa tosi paljon ja en viitsi omiani touhuilla ollenkaan. Ollaan Breen kanssa hautauduttu sohvan nurkkaan.. Lataan vaan akkuja ja lepään - Sitä hetkeä varten kun pääsen töihin!! Sit mennään, pois alta kaikki risut ja männynkävyt ja mamma on niin hämmästynyt mun uudesta syysmoottorista. Kyllähän sen pitäis jo mut tuntea, kesät ei vaan sovi mulle, ne vie kaiken energian mennessään. Tai no sopiihan ne, mutta kesät on tehty vain vepeilyä varten, jos multa kysytään :D
Mutta, nyt on taas niin syksy <3

-Rixulainen-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti