tiistai 14. helmikuuta 2012

Minä uskon

-Ystävänpäivän kunniaksi-


Minä uskon, että utelias intohimoinen jättää jälkeensä erilaisen maailman, koska hän itse muutti sen..
Ja uskon, että se joka ei riskeeraa ei myöskään mitään saa...
...Uskon, että sinunlaistasi ei löydy mistään...
                       Minä uskon sinuun ja jos se joskus horjuu silloin katso, katso minuun. Anna katse, joka epäuskon tieltään torjuu.
Minä uskon, olet uskontoni minun. Minä uskon, katso minuun, minut ristiinnaulittiin silmiisi sinun.
Uskon, että harhaillen näkee, jonkin asian sisään..
Johonkin asiaan varhaiseen pääsee hänen silmillään..
Uskon tähän hetkeen..
Uskon huomiseen..
Uskon ikuisuuteen ja uskon hetken välähdykseen..
Sua aion loppuun asti rakastaa. Olen santaa, valon kilpaa tiimalasin kanssa kohti rannattomampaa rantaa.
Ja se ottaa, se enemmän takaisin antaa. Se on totta ja se kantaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti